Klippet är värt att se! OBS! Känsliga...

Man fattar inte vilken fara man sitter i när man åker bil! Eller ens bara är ute och går? ALLT kan förändras på någon sekund! Om nu "allt" fortsätter! Det fruktansvärda är att stor del av denna videon är sann! På riktigt! Och om det inte händer en själv, som den lilla killen! Att se sin mamma… 

Fruktansvärt!


Ägna åtta minuter till och se den här! Man får verkligen en tankeställare!
Men jag varnar er känsliga, att inte se den! Jag säger som Joel, jag satt här och kollade med glansiga ögon!


Kommentarer
Postat av: liindblaads

det e verkligen hemskt !

2010-08-12 @ 14:38:10
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Vill du kommentera inlägget?

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas bara för mig)

Din URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0