Två frågor

Vad har du för kamera ? :) och jättefin blogg btw !

Tack så jätte mycket! :)
Min kamera heter Kodak EasyShare Z980, gillar den verkligen och jag fick den för runt 3000 bara för att det var den sista! :D


Hur gör man så många olika kategorier på sidan plz svara!!!<333

Hejsan Ida! Jo man går in på Kategorier, i mellan Översikt o Statistik…
Längst till höger står det ny kategori. Tryck där så kommer det upp såhär:

Och det enda du behöver fylla i är Alias/namn (det kategorien ska heta)…

 

Hoppas du förstår :)


Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg :)

2010-08-08 @ 18:15:45
URL: http://keskisalo.blogg.se/
Postat av: ida som frågade

Jag förstår tyvärr inte(lite korkad kanske? XD) Men jag undrade hur man gör omman vill att speciela inlägg ska ligga på kategorimn? tacksam för ett nytt svar :)

2010-08-10 @ 10:37:44
URL: http://ikevv.blogg.se/

Vill du kommentera inlägget?

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas bara för mig)

Din URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0