5 mil, 30 grader!

Heeej där! Dagen kunde börjat bättre… en del krångel i början var det allt, en söndrig cykel, ”vissa” som cyklade fel o annat kaos! Men tillslut var vi 10 pers som cyklade iväg. Jag kan säga att jag är lagom död nu :S Det har varit 30 grader hela dagen och cykla 5 mil är lagom kul!! De blev lite mer än planerat… Det känns som man gjort av med mindre än man stoppat i sig ;) men beror nog på allt vatten! Haha, men vi åt på typ Arabys värdshus och sen stannade vi och badade på badplatsen där… Sen efter någon mil till stannade vi och tog en glass i Evedal. Nu har man tagit en kall (OCH SKÖN) dusch! Nu ska man kolla på fotboll, igen ;) 


Ha det gött!


PS. Natta, bilderna kommer imorgon om vi inte kommer hem för sent, orkar verkligen inte hålla på och krångla med det nu :( <3 Puss




Visst är jag COOL!


Kommentarer

Vill du kommentera inlägget?

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas bara för mig)

Din URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0