Idag

Idag vaknade man runt 8 och sen började matchen, förlust igen :( 1-0.
Denna match var riktigt, riktigt jämn! Sen åkte vi till Katthult, där Emil filmerna spelades in ;) Sen även till Bullerby, till alla dom tre husen, hah. Tillbaka till fotbollen till den fjärde matchen. Denna vann dom med 4-0 :) Det var dom faktiskt värda! Sen kom Emmie, stannade kvar och hejade på Sandsbro. Den matchen var riktigt bra! Avgjordes på straffar, efter kanske 22 st (och jag skämtar inte :O) förlorade dom :/ Nu står jag inne på tjejernas toa och laddar datorn, vi har ingen el i husvagnen -.- Näst på schemat är grillning, börjar bli riktigt hungrig nu!

 

 

Men som ni kanske har märkt så hinner jag inte blogga så mycket här… Vi hörs HEJ!


Lite bilder från idag:







Så söta är dom!





1000 år gammal ek


Griseknoen ;)

























Okej, jag skrev detta vid 9, gjorde ett litet uppehåll ;)


Kommentarer

Vill du kommentera inlägget?

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas bara för mig)

Din URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0