Resa igen :)

Sitter här nyvaken o myser i sängen… Gick inte att lägga upp fler bilder på bloggen över huvudtaget igår, konstigt!

 

Dagens planer:

 

  • Sy den där kudden
  • Städa rummet
  • Packa

 

Packa, ska nämligen iväg igen. Jag ska på mormors årliga, hemliga ”utflykt” med Alfred o Rasse! Himla kul faktiskt! Det går till så att vi tre inte har någon aning om vart vi ska. Hon seger typ bara ”Ta med badkläder, inga pengar det har jag! ;D”, så åker iväg. Sen hamnar vi på något ställe o bor där o hittar på massa roliga grejer ;) Vi åker på söndag och kommer hem på tisdag. Men jag ska sova hos farmor från lör - sön… För att kunna gå på Linnéas begravning, imorgon. Kramar ♥


Kommentarer

Vill du kommentera inlägget?

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas bara för mig)

Din URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0