svimma

Nu är jag hemma och väntar på att nästa halvlek i VM finalen börjar :) Dagen har inte varit särskilt bra… Jag hade ont i magen på morgonen. Men vi åkte iväg, träffade syssling och sen somnade jag i soffan, mer ont i magen :S Vaknar och hjälpte till lite med maten. Mådde skit och gick och satte mig på en stol... för var yr, gick tillbaka… Det gjorde såå ont så det kändes som jag skulle dö! Sen svimmade jag D: Hela dagen har jag typ sovit så denna dagen har det inte hänt något. Vi åkte och badade en snabbis, men jag var ju inte OK så fick sitta där o svettas o må dåligt :( Men nu mår jag bra… Puss <3


Kommentarer
Postat av: scribbler

sv: tack snygging ;D

2010-07-12 @ 18:47:22
URL: http://scribbler.blogg.se/
Postat av: elina

tack själv du ;D

2010-07-12 @ 19:28:17

Vill du kommentera inlägget?

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas bara för mig)

Din URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0